1) Mějte kladný pohled na vše, co se kolem vás děje

2) Cvičte mozek, třeba se učte jazyky, věnujte se novým věcem (PC)

3) Jezte střídmě

4) Stýkejte se s přáteli, nebývejte často sami - povzbudí to vaši imunitu

5) Když stres, tak jen v malé dávce

6) Nedejte nudě šanci, užívejte si života

Důležitý je stav mysli. Snažte se na vše pohlížet kladně, ze záporu vytěžit jen to nejlepší.

Příklad: zlomím si nohu. Prima, aspoň nemusím mýt nádobí a něco si v klidu přečtu.

Že mne něco bolí, to je jen cena za to, že si mohu ležet a přijímat návštěvy.

Důležité je hlavně se nenechat naštvat ničím, na co nemám vliv-naše vláda, doprava, počasí.

Nebrat prášky na kdejakou bolest. Pouze, když je bolest projevem nějaké momentální choroby - třeba hlavy při chřipce.

Zabavujte se sami. Nehledejte způsoby, kterými byste byli baveni - televize, video,a podobně.

Používejte moderní techniku. Je vymyšlen mobil, počítač? Tak neříkejte - mně už se to v mém věku nevyplatí. Nevzdávejte se příležitosti vzdělávat se.

Nelpěte na dětech s pocitem, že se mají o staré rodiče postarat ve všem.

Neprobírejte s přáteli vlastní choroby.

Pohodové stáří . . .
Pohodové stáří . . .
Posezení u krbu
Posezení u krbu
Přijmout dobré rady
vyžaduje víc moudrosti
než je rozdávat . . .

Moudrost je třeba
nejen získávat,
ale i používat . . .
. . .  a cvičíme
. . . a cvičíme

Moje ikonka:


Pohybem ku zdraví . . .
Pohybem ku zdraví . . .
Příroda je velký kouzelník, koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda ? ! ? ! ?
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one