Co udělat pro ploché bříško?

Pozorujete modelky předvádějící plavky nebo profesionální sportovkyně a závidíte jim ploché bříško? Můžete ho mít také!

Můžete mít štíhlou sportovní postavu, ale přesto vás problém vypouklého břicha může trápit. Důvodem jsou buď povolené břišní svaly nebo špatné trávení a následné nadýmání. Proto je třeba se zaměřit jednak na posilování břišních svalů, jednak na skladbu jídelníčku.

V první řadě je třeba posílit břišní stěnu. Toho nejlépe dosáhnete masáží břicha dlaní ve směru hodinových ručiček. Navíc se dá břišní stěna posilovat hlubokými výdech y a nádech. Cviky, které jsou na vyrýsování plochého bříška nejúčinnější, jsou ty, při kterých se břicho stahuje a uvolňuje. Takové cviky můžete klidně provádět doma u televize. Kromě toho jsou osvědčené i zábaly břicha, při němž můžete ležet a relaxovat.

Pro úpravu jídelníčku si je třeba uvědomit, jaké potraviny nás nadýmají. Zkuste se pár dní pozorovat, určitě na nějaké přijdete. Každou potravinu totiž naše tělo tráví jinak. Ke strávení masa potřebuje tělo mnoho více času než ke strávení zeleniny. Někomu může nadýmání způsobit pití černého čaje a kávy po ránu. Pro rychlé trávení si dopřejte bylinné čaje. Je třeba po celý den dodržovat pitný režim. Tekutiny totiž z těla vyplavují škodlivé látky. Nejlepší je samozřejmě kvalitní voda. Činnost střev a trávení urychlují také mandarinky a pomeranče. A omezte solení jídel. Sodík, který je v soli obsažen, na sebe totiž váže vodu, což způsobuje různé otoky.

Pohodové stáří . . .
Pohodové stáří . . .
Posezení u krbu
Posezení u krbu
Přijmout dobré rady
vyžaduje víc moudrosti
než je rozdávat . . .

Moudrost je třeba
nejen získávat,
ale i používat . . .
. . .  a cvičíme
. . . a cvičíme

Moje ikonka:


Pohybem ku zdraví . . .
Pohybem ku zdraví . . .
Příroda je velký kouzelník, koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda ? ! ? ! ?
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one