Jak hubnout s vlákninou

Průměrný Člověk denně přijímá asi 17 g vlákniny. Bohužel to není mnoho a odborníci na výživu doporučují cca 20-30 g vlákniny denně.

A jak na to?
Stačí zvýšit konzumaci vody, ovoce, zeleniny, salátů, obilnin, ořechů, luštěnin a hnědé rýže a omezit konzumaci rafinovaných potravin.
Vláknina Vám velmi pomůže při hubnutí, jelikož přirozeně zasytí a Vy nebudete trpět pocity hladu.

- K snídani si připravte ovoce a semena - horkou ovesnou kaši s jahodami, banánem či ovocem, které máte právě na zahrádce a přidejte lžičku slunečnicových či dýňových semínek. Taková snídaně je pestrá, může mít různé obměny a Vás plně zasytí. Navíc do organizmu dodáte potřebné množství vlákniny.
- K obědu si dejte přírodní kuřecí plátek a jako přílohu si vychutnejte křupavý zelený salát, který byste mohli obohatit například o ořechy nebo různými druhy semen. Když si budete vařit polévku, zkuste do ní přimíchat čočku, pšenici či fazole.
Přílohové brambory vařte v slupce a tu snězte také. Francouzská kuchyně to považuje za delikatesu.
K večeři můžete mít zeleninový salát, hnědou rýži s houbami, fazole či vařenou zeleninu v páře. Jedině tak zůstává v zelenině vysoký obsah vlákniny. Vařte ji tak, aby byla křupavá. Tímto způsobem je krásná, uchovává si část vitamínů, barevná- prostě k nakousnutí : -)
A jako dezert si připravte ovocný pohár s mlékem či jogurtem ( můžete přidat i ovesné vločky, když byste měli hlad)

Pohodové stáří . . .
Pohodové stáří . . .
Posezení u krbu
Posezení u krbu
Přijmout dobré rady
vyžaduje víc moudrosti
než je rozdávat . . .

Moudrost je třeba
nejen získávat,
ale i používat . . .
. . .  a cvičíme
. . . a cvičíme

Moje ikonka:


Pohybem ku zdraví . . .
Pohybem ku zdraví . . .
Příroda je velký kouzelník, koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda ? ! ? ! ?
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one