Ničitelé kilojoulů

Jezte a přitom v klidu hubněte

Když si na talíř naložíte ta správná jídla, nejenže budete sytá, ale i štíhlejší. Látky obsažené v některých potravinách totiž pomáhají při hubnutí. Proto je můžete jíst, i když držíte dietu.

Zeštíhlující espresso

Nejnovější studie ukazují: kofein zlepšuje spalování tuků. Kromě toho zvyšuje produkci tepla a krevní tlak. To všechno podporuje látkovou výměnu. Experti doporučují vypít šálek espressa hlavně po jídle. Ale nemusíte to přehánět - dva šálky espressa denně vám bohatě postačí.

Kořením ke štíhlosti

Pepř a paprika podporují látkovou výměnu, fenykl, kmín, hořčice a kari zlepšuje trávení. Bylinky jako kopřiva a pampeliška jsou vhodné do salátů a rychle nasytí. Vy sníte automaticky menší porci než obvykle. Kvůli jejich výrazné chuti budete i méně solit, za což vám poděkují vaše ledviny.

 

Jablko - ideální pamlsek

Jezte 1 jabblko denně a lékaře ani nepotřebujete. Nadbytečná kila se na vás nebudou lepit. A to díky vysokému obsahu vitaminu C a balastní látce pektinu, která podporuje trávení a přitom tělo dobře nasytí.

Malé plody s velkým účinkem

Rybíz je skutečný zázrak v boji proti nadváze. Už 100g bobulek dodá tělu 36mg vitaminu C, téměř 8g balastních látek a jen 0,5g tuku. K tomu ještě připočtěte kombinaci hořčíku, železa a draslíku, která taky spolehlivě bojuje proti kilům navíc.

Pohodové stáří . . .
Pohodové stáří . . .
Posezení u krbu
Posezení u krbu
Přijmout dobré rady
vyžaduje víc moudrosti
než je rozdávat . . .

Moudrost je třeba
nejen získávat,
ale i používat . . .
. . .  a cvičíme
. . . a cvičíme

Moje ikonka:


Pohybem ku zdraví . . .
Pohybem ku zdraví . . .
Příroda je velký kouzelník, koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda ? ! ? ! ?
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one